Slush!!

En sån dag!

Kollar runt på coolstuff och ser att den har äntligen kommit till Sverige, Slush Mug, en mugg som på några sekunder gör slush på ett enkelt sätt. Jag har länge letat efter en sånn här inom landets gränser utan resultat, har även ringt till olika leverantörer som en gång i tiden sålt den här. Jag minns den dagen jag upptäckte slush och den dagen jag upptäckte den här på youtube, första gången slush nuddade min tunga beskriver Stewie i family guy väldigt bra,

"Its like an orgy in my mouth..."

Här har vi den, den underbara muggen som endast på några sekunders rörande skapar hela 4 dl slush, lööövley!

 

Tyvär så hade jag tänkt beställa den för fem minuter sen men såg att den inte finns i lagret för tillfället, vilket inte är så konstigt!

Nu är det bara att vänta på att det ska komma nya och inhandla denna underbara uppfinning direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0