RANDOM ENCOUNTER (a.k.a. "A wild blog post appears!")

Jag har för er allas lycka och välfärd valt att dra mig ifrån det nyinskaffade, nysläppta, nybästa1 Mass Effect 2 och ger er läsare, bloggvärldens finsmakare, ett inlägg helt i klass med det ni åt till frukost!

Här nedan ser ni inäggets huvudinnehåll, ett stycke kunskap som kan rädda liv i en evakueringssituation!

It's a conspiracy!

Med det sagt lämnar jag tangentbordets isande vindar2, tills nästa gång; penispenispenispenis.

Dr. Livingstone, I presume?
-Sir Henry Morton Stanley

1Årets (ny-)bästa ord 2011, Svenska akademin? (See what i did there?)

2Mina fönster är rena tjuvar och banditer, inte att lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0