Holmes, does your depravity know no bounds?

Igår var jag på bio och såg den brillianta filmen Sherlock Holmes, och ja vad säger man, en sånn film! Filmen öppnade med en scen när Sherlock tänker ut exakt hur han ska sänka en av "the bad guys" och efter det så var det en ren orgasm att kolla vidare. Den här filmen har helt klart potenial att vara en av de bästa filmerna jag har sätt och jag längtar redan till nästa gång jag ska se den.

Nu är det bara Avatar som är kvar att se på bio sen har jag fyllt min biokvot (om inte det kommer fler most see filmer) för ett tag framöver.

Madame, I need you to remain calm and trust me, I'm a professional. Beneath this pillow lies the key to my release.
- Sherlock Holmes

Kommentarer
Postat av: Greta

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:08:06
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0