första gästbloggaren

Känns bra att bryta gästblogge-oskulden på denna fräscha blogg (min är fräschare) och ikväll tänkte jag ta upp ämnet lammkött. Jag har här ikväll skådat Kalles snygga, fräscha, oemotståndeliga lillebror som imorgon fyller byxmyndig och det om något skulle man väl kunna kalla lammkött (fast x-tra plus till de som är under 98or). Framförallt Adam överväger nog att sova över här inatt för att få smaka en liten bit, han har nämligen tidigare ikväll hjälp Kalle att "få upp DEN" och varför inte smaka en liten bit av båda de läckra bröderna?

Nu ska jag dock ändra ämne och ge er gustafs favoritlåt (väldigt fin text). Här kommer Ayo technology översatt till svenska:

Hon kör hårt, hon jobbar på pålen
Hon bryter ner den, hon tar den ner
Hon mår bra som fan, för pengarna
Hon gör sin sak rätt på golvet
Hennes pengar pengar, hon kirrar
Titta på sättet hon shakar
Gör att du vill röra vid henne, vill smaka på henne
Är du sugen på henne, blivit galen, acceptera det

Hon är så mycket mer än du är van vid
Vet exast hur hon ska röra sig för att förföra dig
Göra rätt saker och röra rätt plats
Dansa i ditt knä till du är redo att komma
Hon är alltid redo, när du vill det hon vill ha det
Likt en nymfoman, informationen, jag visar dig var du träffar henne
På sena natten, tills dagsljus, rör sig klubben
Om du vill få till det kommer hon ge dig vad du vill ha

Baby, det är en ny tid , du gillar min nya flugan
Låt oss göra det, vi kan starta en ny fas
Röken gjorde klubben helt dimmig, spotlightsen gör dig inte rättvisa baby
Varför kommer du inte hit, du fick mig att säga,
Ayo, jag är trött på att använda teknik, varför sitter du inte rakt på mig
Ayo, jag är trött på att använda teknik, jag behöver dig rakt framför mig


I hennes fantasi är det tydligt att se
Hur det skulle vara, på mig, bakifrån, svetten lackar
Allt i mina klara lakan
När hon är redo att rida är jag redo att rulla
Jag ska vara i den här horan till klubben stänger
Vad borde jag göra, på alla fyra
Nu när den här skiten skulle vara mot lagen
Olika stil, olika rörelser, fan vad jag gillar sättet du rör dig på
Du fick mig att tänka på alla saker jag kunde göra med dig
Låt det komma fort, vi kan växla positioner
Från soffan till bänkarna i mitt kök

Baby, det är en ny tid , du gillar min nya flugan
Låt oss göra det, vi kan starta en ny fas
Röken gjorde klubben helt dimmig, spotlightsen gör dig inte rättvisa baby
Varför kommer du inte hit, du fick mig att säga,
Ayo, jag är trött på att använda teknik, varför sitter du inte rakt på mig
Ayo, jag är trött på att användateknik, jag behöver dig rakt framför mig

Åh, hon vill det, åh, hon vill det
Åh, hon vill det, jag måste göra det med henne

Åh, hon vill det, åh, hon vill det
Åh, hon vill det, jag måste göra det med henne
Jag måste göra det med henne

Baby, det är en ny tid , du gillar min nya flugan
Låt oss göra det, vi kan starta en ny fas
Röken gjorde klubben helt dimmig, spotlightsen gör dig inte rättvisa baby
Varför kommer du inte hit, du fick mig att säga,
Ayo, jag är trött på att använda teknik, varför sitter du inte rakt på mig
Ayo, jag är trött på att användateknik, jag behöver dig rakt framför mig


Som sagt, väldigt fin Gustaf!
Tror vi fått nog om gossip för kvällen.

/anonym

PS. Ett hemligt pris kommer delas ut till den som lyckas lista ut vem jag är.
Ledtråd: snygg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gästbloggeri? In THIS blog? Skäms på dig bloggmäster!



2010-01-31 @ 02:21:33
Postat av: Anonym

haha, fett bra

2010-01-31 @ 03:44:20
Postat av: Anonym

snygg? Hmmm. Måste vart jag som skrivit detta...

2010-01-31 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0